Saturday, December 10, 2011

ျပည္သူမ်ားကို လိမ္ျပီးအလုပ္ေတြလုပ္မျပပါနဲ႔ ျပည္သူေတြအက်ဳိးကိုစဥ္းစားျပီးလုပ္ေဆာင္ေပးဖို႔လို

အသက္အရြယ္အေတြ႔အၾကံဳေလးအရအနည္းငယ္ေျပာရယင္-ျမန္မာျပည္ကိုအုပ္ခ်ဳပ္ခဲ့တဲ့လြတ္လပ္ေရးရျပီးေနာက္ေနဝင္း
အစိုးရလက္ထက္မဆလ ေခတ္က ကေနယေန႔အထိတိုင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္ေနတဲ့အာဏာယူထားသူမ်ားဟာ
တိုင္းျပည္ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနမတည္မျငိမ္၊ျပည္သူေတြနဲနဲလႈပ္လႈပ္ရြရြျဖစ္ျပီးတိုင္း တိုင္းျပည္ကိုဟိုကိစၥဒီကိစၥ
တက္တက္ၾကြၾကြေတြလုပ္ျပလိုက္။တံတားေတြေဆာက္ျပ၊လမ္းေတြေဆာက္ျပ၊စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ားအေကာင္အထည္
ေဖာ္ျပ၊ဟိုလမ္းေတြဖြင့္လိုက္၊ဟိုတံတားကို ဟိုတိုင္းမႈးဒီတိုင္းမႈးမ်ားဖြင့္လိုက္ပိတ္လိုက္နဲ႔ မ်က္စိေနာက္ေအာင္သတင္းေတြမွာ ႏွစ္ေပါင္း၅၀နည္းပါးရွိလာပါျပီ။ တကယ္တမ္းျပည္သူမ်ားအတြက္အက်ဳိးထိေရာက္ျပီးျပည္သူမ်ားအသက္ရႈေခ်ာင္ခဲ့တာယေန႔အထိ ဘာလုပ္ငန္းမွ အေကာင္အထည္မရွိပါဘူး။ စီမံကိန္းေတြအေၾကာင္းျပျပီးထိုစီမံကိန္းကို တာဝန္ယူသူမ်ား၊တာဝန္ေပးသူမ်ား၊ကန္ထရုိက္ရသူမ်ား တိုင္းျပည္ပိုင္ပစၥည္းမ်ားျဖင့္မတရားစီးပြားရွာၾကီးပြားခဲ့ေနသည္သာ ေခတ္အဆက္ဆက္ ျဖစ္ေပသည္။
မင္းဆိုးမ်ားႏွင့္ေပါင္းအနားကပ္လုပ္စားေနသူမ်ားခ်မ္းသာခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ျပည္သူမ်ားကေတာ့သတင္းမ်ားဖတ္၊
အဝွာရဲ့အဝွာကို ေမွ်ာ္ရသလိုဆိုတဲ့စကားလိုပါပင္။ ယေန႔တိုင္းျပည္ကို ေျပာင္းလည္မယ္...ဒီမိုကေရစီလမ္းေလွ်ာက္မယ္။ျပည္ပတိုင္းျပည္မ်ားဝင္ေရာက္သတင္းဌာနမ်ား
လြတ္လပ္ခြင့္ေတြလုပ္မယ္။ အားလံုးၾကည့္လိုက္ယင္ တိုင္းျပည္မွာဘာေတြလိုအပ္လည္းထူေထာင္ေရးနဲ႔ေျပာင္းလည္းေရးေတြ ဘာေတြလုပ္ရမွာလည္းလုိ႔ေမးယင္
ယခင္ႏွစ္ေပါင္း ၅၀နီးပါး ျပည္သူမ်ားအတြက္ဘာမွအက်ဳိးေဆာင္ေပးေစတနာထားလုပ္ေပးထားတာဘာမွမရွိပါဘူး။ေျပာယင္တိုင္းျပည္
ရဲ့တကယ္တန္းဝင္ေငြနဲ႔ တိုင္းျပည္လူထုအေပၚျပန္လည္ျဖည့္ဆည္းေပးတာသည္ အကြာခ်ည္းကြာေနတာကိုဆိုလိုပါတယ္။မျဖစ္မေန အလုပ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးထားတာယံုပါ။လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၊ျပည္တြင္းစီးပြားေရးဆက္သြယ္ေရးဝယ္မႈ႔မ်ားပင္
စနစ္က်ေအာင္မတည္ေဆာက္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ဗရမ္းဗတာ လုပ္ခဲ့တာေတြ၊သေဘာေလာက္လုပ္ထားတာေတြခ်ည္းပါ။ယခုလည္း တိုင္းျပည္မွာ ျပည္သူေတြဝိုင္းလႈပ္ေတာ့
လုပ္ျပျပန္ျပီ။အေကာင္းျမင္ေပးခဲ့တာအစိုးရကေတာ့အခုေျပာင္းလည္းေနပါျပီ။ဟိုတုန္းကမွားခဲ့တာလည္းမွားမွာေပါ့။
အခုတိုင္းျပည္ေကာင္းစားေအာင္ျပန္လည္က်ဳိးစားေနပါျပီ။လို႔ေျပာယင္ယခုအသက္အရြယ္ေ၇ာက္ေနျပီျဖစ္တဲ့
၅၀ေက်ာ္လူၾကီးမ်ားလူအိုမ်ား ကလည္းယခင္က အဲလိုပဲအစိုးရအဆက္ဆက္ေပၚနားလည္ေပးယင္းေပးယင္းနဲ႔ ေသဖို႔သာ အရြယ္ေရာက္လာတယ္ တိုင္းျပည္ကေတာ့ ဒီအတိုင္းပါပဲ။ဒီေနရာမွာ-တိုင္းျပည္လြတ္လပ္ေရးဖခင္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းမိန္႔ခြန္းကိုေဖၚျပရလွ်င္-
 
တိုင္းျပည္ႏွင့္လူမ်ဳိးရဲ့မ်က္ႏွာကိုေထာက္ထား ေသာအားျဖင့္ႏိုင္ငံေရးကိုျပတ္ျပတ္သားသား ေဆာင္ရြက္ၾက။ 
                            ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
အဲလိုဆိုမိန္႔ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့တိုင္းျပည္အုပ္ခ်ုဳပ္ေနသူမ်ားက ျပည္သူေတြအသံုးတဲ့မဲ့ ျပည္သူမ်ားအက်ဳိးကိုျဖစ္ထြန္းေစမဲ့လုပ္
ငန္းမ်ားကို ေကာက္ရိုးမီးေတာက္သလို ခဏေလာက္ေတာက္ျပတာမ်ဳိးမဟုတ္တဲ့ တစိုက္မတ္မတ္လုပ္ျပပါ။
ႏိုင္ငံေရးကိုေျပာင္းလဲလိုသူမ်ားကျပတ္ျပတ္သားသားေဆာင္ရြက္ၾကပါလို႔။(ျပည္သူ႔ေအာ္သံ)
 
 
ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းကို တန္၁၀၀၀၀အထိ ကုန္တင္သေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္သြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ င၀န္ျမစ္ေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား စတင္

Monday, 05 December 2011 00:51
w80_18
ပုသိမ္ၿမိဳ႕ ကမ္းနားလမ္း၀ဲေဒါင့္(ေက်ာက္တံတား) ဆိပ္ကမ္းတြင္ ၾသဂုတ္လ ၁၇ ရက္က ျပည္ပသုိ႔ ဆန္တင္ပို႔ရန္ ေဆာင္ရြက္ေနစဥ္
  ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းကို တန္ ၁၀၀၀၀ အထိ ကုန္တင္သေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္သြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ င၀န္ျမစ္ေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ ငန္းမ်ား စတင္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း   Myanmar Ayer Mon Group of Companies မႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးထံမႇ သိရႇိရသည္။
ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသႀကီး ပုသိမ္ (၀ဲေဒါင့္)ဆိပ္ကမ္းတြင္ လက္ရႇိအခ်ိန္၌ တန္ ၃၀၀၀ အထိသာ တင္ေဆာင္ႏုိင္ေသာ ကုန္တင္သေဘၤာမ်ားသာ ၀င္ထြက္သြားလာႏုိင္ေသးရာ တန္ ၇၀၀၀၊တန္ ၁၀၀၀၀ အထိကုန္ တင္သေဘၤာမ်ား ၀င္ေရာက္ႏုိင္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လည္း သိရႇိရသည္။
''ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းမႇာ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ ၾသဂုတ္လတုန္းက ဆန္တန္ခ်ိန္ ၃၀၀၀ကို ဖိလစ္ပိုင္ႏုိင္ငံကို တင္ပို႔ခဲ့တယ္။ အခုေတာ့ ပုသိမ္ (၀ဲေဒါင့္)ဆိပ္ကမ္းကေန တန္ ၇၀၀၀၊ ၁၀၀၀၀ အထိကုန္တင္သေဘၤာေတြ ၀င္ထြက္ႏုိင္သည္ အထိ အဆင့္ျမႇင့္တင္သြားမယ္လို႔ သိရပါတယ္။ င၀န္ ျမစ္ေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းျခင္းလုပ္ငန္း ေတြကို စတင္လုပ္ကိုင္ေတာ့မႇာ ျဖစ္ပါတယ္။  ဒီလို အဆင့္ျမႇင့္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ ပမၼ၀တီကေန ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းအထိ င၀န္ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္မႇာ သဲေသာင္တူးေဖာ္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြကို လုပ္ကိုင္သြားမႇာ ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု လည္း Myanmar Ayer Mon Group of Companies  မႇ MD ဦးေစာျမင့္ေမာင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''င၀န္ျမစ္ကေနပင္လယ္ေရေၾကာင္း ကုန္သြယ္မႈ ျပဳႏုိင္မျပဳႏုိင္၊ ကုန္သြယ္မႈပမာဏ အလားအလာ ဘယ္ေလာက္ရႇိႏိုင္တယ္၊ ပုသိမ္ဆိပ္ကမ္းကို ႏုိင္ ငံတကာက ကုန္တင္သေဘၤာေတြ ၀င္ထြက္သြားလာမယ္ဆိုရင္ operation  ပိုင္းမႇာလိုအပ္ခ်က္ရႇိႏုိင္မရႇိႏုိင္၊ ဆိပ္ကမ္းရဲ႕အဂၤါရပ္နဲ႔ ညီႏုိင္မညီႏုိင္ေပါ့။ ဆိုလိုတာက ဆိပ္ကမ္းမႇာ အေထြေထြကုန္ပစၥည္းေတြ တင္ထားတဲ့ ကုန္တင္နာေတြ ၀င္ႏုိင္မ၀င္ႏုိင္စတာေတြနဲ႔ စီးပြားေရးအရ တြက္ေျခကိုက္မႈ ရႇိမရႇိဆိုတာေတြကို တြက္ခ်က္ရပါတယ္'' ဟု လည္း ဦးေစာျမင့္ေမာင္က ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment

wwwwnyinyi@gmail.com