Friday, March 23, 2012

စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စုံ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ျမစ္ေၾကာင္းသြား ေရယာဥ္ေျခာက္စင္းကုိ တည္ေဆာက္သြားမည္

သတင္း-အဲလဲဗင္း


45111စစ္ေတြၿမိဳ႕တြင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း
 တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းတြင္ တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀၀ ရွိေသာ
 ေရယာဥ္မ်ား ဆုိက္ကပ္ႏုိင္သည့္ ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္ေရး
 လုပ္ငန္းမ်ားအျပင္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စုံသယ္ယူ
 ပုိ႔ေဆာင္ေရးစီမံကိန္း၌ တန္ခ်ိန္  ၃၀၀ရွိ ေရယာဥ္ေျခာက္စင္း
 ကုိလည္း တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ ျမစ္ေၾကာင္းသည္ မုိးရာသီအတြင္း ေရစီးေရလာျပင္းေသာ ျမစ္တစ္ခုျဖစ္ေသာ္လည္း ျမစ္အထက္ပုိင္းတြင္
 ေက်ာက္ေဆာင္မ်ား၊ ေသာင္မ်ားရွိသျဖင့္ ေသာင္တူးျခင္းမ်ားကုိလည္း ျပဳလုပ္သြားရမည္ျဖစ္သည္။
ယင္းအျပင္ ျမစ္ေၾကာင္းအတြင္း တန္ ၃၀၀ ရွိေသာ ေရယာဥ္မ်ားကုိသာ အသုံးျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စစ္ေတြမွ ပလက္၀အထိ ေရယာဥ္မ်ားကုိ အသုံးျပဳကာ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းတြင္ တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀၀ ရွိေသာေရယာဥ္မ်ား ဆိုက္ကပ္ႏုိင္သည့္ အလ်ား ၂၁၉ မီတာ၊ အက်ယ္ ၁၅ ဒသမ ၂ မီတာရွိေသာ ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ အလ်ား၁၃၆မီတာ၊ အက်ယ္ ၉ ဒသမ ၅ မီတာရွိေသာ ခ်ဥ္းကပ္တံတားမ်ား အျပင္ တန္ခ်ိန္ ၃၀၀ ရွိ ေရယာဥ္မ်ား ဆိုက္ကပ္ရန္အတြက္ အလ်ား ၅၄ မီတာ၊ အက်ယ္ ၁၅ဒသမ၂မီတာရွိေသာ ဆိပ္ခံတံတား တစ္ခုကုိလည္း တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ကုန္သြယ္ေရးႏွင့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တုိ႔ကုိ အသုံးျပဳၿပီး သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကုိင္ရာတြင္ စစ္ေတြ- ေက်ာက္ေတာ္ ၉၅ ကီလုိမီတာႏွင့္ ေက်ာက္ေတာ္- ပလက္၀ ၆၃ ကီလုိမီတာတုိ႔ကုိ ေရေၾကာင္းလမ္းျဖင့္ အသုံးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး ပလက္၀-စက္ပစ္ျပင္ ၆၀ကီလုိမီတာႏွင့္ စက္ပစ္ျပင္မ အိႏိၵယ နယ္စပ္အထိ ၆၂ ကီလုိမီတာ ကြာေ၀းကာ ေနရွင္နယ္ ဟုိက္ေ၀းလမ္းမၾကီး အထိ ၁၁၈ ကီလုိမီတာကြာေ၀းမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။ ယင္းအတြက္ ပလက္၀မွ အိႏိၵယအထိ အပုိင္းကုိ အေ၀းေျပးကားလမ္း ေဖာက္လုပ္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း၊ ထုိအေ၀းေျပးလမ္း ေဖာက္လုပ္ျခင္းအတြက္ ကန္ေဒၚလာသန္း ၁၄၀ ခန္႔ ကုန္က်မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရး ႏွင့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္းဘက္စုံ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းအတြက္ ကန္ေဒၚလာ ၇၄ သန္းသာ ကုန္က်မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ-အိႏိၵယႏွစ္ႏုိင္ငံ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေသာ လမ္းေၾကာင္းေလးခုရွိၿပီး ယင္းတုိ႔မွာ တမူး -ကေလး-ကေလး၀လမ္း၊ အိႏိၵယ-ျမန္မာ-ထုိင္းသုံးႏုိင္ငံဆက္သြယ္ေရး လမ္း၊ တီးတိန္-ရိဒ္-ဖလမ္း လမ္းတုိ႔ အျပင္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စုံ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးလမ္းတုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ သုံးႏုိင္ငံ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္ လမ္းမႀကီးသည္ အိႏၵိယ နယ္စပ္တမူးၿမိဳ႕မွ စတင္ၿပီး ကေလး၀ -ၿမိဳ႕မ- ေခ်ာင္းမ-ယင္းမာပင္- လင္း ကေတာ- လက္ဆည္ကန္- ပခုကၠဴ-လက္ပံေခ်ေပၚ -ပုဂံ- ေက်ာက္ပန္း ေတာင္း- ေပ်ာ္ဘြယ္-အုတ္တြင္း- ထန္းတပင္-ေက်ာက္ႀကီး- ေရႊက်င္- ဒုဇရစ္- သိမ္ဇရပ္- သထုံ-ဘားအံ- ေကာ့ကရိတ္တုိ႔မွ ထိုင္းႏုိင္ငံ နယ္စပ္ျမ၀တီ အထိ ေဖာက္လုပ္ရန္ လ်ာထားၿပီး ကီလိုမီတာ ၁၃၆၀ ရွည္ ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment

wwwwnyinyi@gmail.com