ရန္ကုန္ျမစ္ကို ျဖတ္၍ ရန္ကုန္- ဒလဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား တစ္ခု(သုိ႔မဟုတ္) ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီတစ္ခု လာေရာက္ေဆြးေႏြး |
Sunday, 23 October 2011 11:16(အလဲဗင္းသတင္း) |
![]() ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက အထက္ပါ ပံုစံႏွစ္ခုထဲမွ တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ခ်င္သည္ဟု ေအာက္တိုဘာလ ဒုတိယပတ္အတြင္းက လာေရာက္ ေဆြးေႏြးခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ ျပဳလုပ္မည့္ ေျမေနရာမ်ားကို ကြင္းဆင္းစစ္ေဆး ၾကည့္႐ႈခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ “ကိုရီးယားကုမၸဏီကေတာ့ သူတို႔က ဒီကအေျခအေနကို ေလ့လာၿပီး ကားသြားလို႔ရတဲ့ ေကာင္းကင္ တံတား ဒါမွမဟုတ္ ေရေအာက္ဥမင္ လိႈဏ္ေခါင္းလုပ္ၿပီး သမၺာန္ေတြ သြားလို႔ရေအာင္ လုပ္္ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာသြားပါတယ္။ သူတို႔ကလုပ္ခ်င္တယ္လို႔ပဲ ေျပာေသးတာပါ။ အတိအက် လုပ္မယ္လို႔ေတာ့ မေျပာေသး ပါဘူး။ ေျမေနရာကုိေတာ့ သူတို႔ ကြင္းဆင္းၾကည့္ၿပီးပါၿပီ။ ဒါကသူတို႔ ဘက္က လုပ္ခဲ့တဲ့ အပိုင္းေပါ့။ စည္ပင္ဘက္ကေတာ့ ဒီလိုလုပ္မယ့္ အစီအစဥ္ကို သူတို႔နဲ႔အတိအက် ျပန္ေဆြးေႏြး သြားရဦးမွာပါ။ လုပ္တာေတာ့ လုပ္လို႔ ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟိုဘက္က ခိုင္မာလားဆိုတာကိုေတာ့ ျပန္စိစစ္ရဦးမွာပါ”ဟု ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ ေကာင္းကင္တံတား (Sky Bridge) တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ တံတား၏ခ်ဥ္းကပ္လမ္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ေနရာ အက်ယ္အ၀န္း မ်ားမ်ား ယူရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမွန္တကယ္ တည္ေဆာက္ျဖစ္လွ်င္လည္း ၿမိဳ႕တြင္းဧရိယာမ်ား အတြင္းရွိ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံုမ်ားအား လြတ္ကင္းေအာင္ တည္ေဆာက္ရမည့္ အေျခအေနရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။ ေရေအာက္ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း တည္ေဆာက္ရန္ အတြက္မူ ေလ၀င္ေလထြက္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္မီး ၂၄ နာရီရရွိရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ လိုဏ္ေခါင္းအတြင္း သြားလာသည့္အခ်ိန္တြင္ အေရးေပၚ အေျခအေနမ်ား ရွိလာသည့္အခါ မည္သို႔လုပ္မည္နည္း စေသာ အခ်က္အလက္မ်ားကို ထည့္သြင္း ဆံုးျဖတ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လံုျခံဳေရးပိုင္းဆိုင္ရာ မ်ားကိုလည္း ထည့္သြင္းရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ “ဒလဘက္ကမ္းကို အခုထက္ ပိုၿပီး ဖြံ႕ၿဖိဳးေစခ်င္တဲ့အတြက္ ဒီလိုလုပ္ဖို႔ ေဆြးေႏြးသြားတာပါ။ အဲဒီ အတြက္လည္း MoU ထိုးရဦးမွာပါ။ နည္းနည္းေတာ့ ၾကာဦးမွာပါ။ တကယ္ လုပ္ျဖစ္မယ္ဆိုရင္လည္း ေကာင္းကင္တံတား ေဆာက္ဖို႔ကေတာ့ နည္းပညာ နည္းနည္းပိုျမင့္တယ္။ ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကေတာ့ အရင္ကတည္းက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ တည္ေဆာက္ဖူးခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ အခက္အခဲေတာ့ အမ်ားႀကီး မရွိပါဘူး”ဟု အဆိုပါ တာ၀န္ရွိသူက ဆက္လက္ေျပာျပခဲ့သည္။ ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏွင့္ ဒလဘက္ျခမ္း ကိုဆက္သြယ္ရန္ ေကာင္းကင္တံတားမ်ား ထိုးမည့္အစီအစဥ္ကို ေဆြးေႏြးခဲ့ ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
တာဝန္ရွိသူမ်ားလုပ္ကိုင္ခ်င္တဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ကေကာင္းပါတယ္။လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးတိုးတက္ေကာင္းမြန္လာ
ျခင္းအားျဖင့္ တိုင္းျပည္လည္းဖြံျဖိဳးမႈ႔ေတြပိုမိုျမန္ဆန္လာတာေပါ့။ဒါေပမဲ့ ရမ္းေတာ့မျဖီးျဖန္းပါနဲ႔ ။ယခင္ထဲကျမန္မာႏိုင္ငံမွာတည္ေဆာက္ခဲ့ဖူးတဲ့ဥမင္လွိုဏ္ေခါင္းအမ်ဳိးအစားနဲ႔ အရွည္နဲ႔ ေျမအနက္ဘယ္ေလာက္ကိုေဖာက္ျပီး၊ေျမအမ်ဳိးအစားသိပ္သည္းဆေတြ၊ေျမမာေက်ာမႈ႔ေတြ ၊လံုျခံဳမႈ႔ေတြဘယ္ေလာက္လုပ္ျပီးေဆာင္ရြက္ထားတာပါလည္း။ေရေအာက္ကိုျဖတ္ေဆာက္ထားတာ၊ေတာင္ေတြကို
ထြင္းျပီးဥမင္လိုဏ္ေခါင္းေတြ ျမန္မာျပည္မွနည္းပညာမ်ားနဲ႔ယခင္ဘယ္ေဒသေတြမွာ တည္ေဆာက္ခဲ့ပါသလည္း။
ေကာင္းကင္တံတားဆိုတာေျမေအာက္ထက္စာယင္ပိုျမင့္လို႔ နည္းပညာပါနဲနဲပိုျမင့္တယ္လို႔ေျပာတာပါလားတာဝန္
ရွိသူၾကီးရယ္။သိပ္မအာပါနဲ႔ မတတ္ရင္မတတ္ဘူးေျပာတာရွက္စရာမဟုတ္ပါဘူး။ျပည္သူေတြကိုမလိမ္ပါနဲ႔။
တည္ေဆာက္ခ်င္တာလုပ္္ခ်င္တာေကာင္းပါတယ္။ျပည္သူေတြအေပၚပြင့္လင္းပါ။ေရေအာက္ဥမင္လႈိင္ေခါင္းလုပ္ျပီးသမၺာန္ ေတြသြားေအာင္လုပ္မွာလို႔လည္းဆိုထားပါတယ္။ဘယ္လိုလုပ္မွာ တုန္းကမာၻေက်ာ္ေအာင္လုပ္ေတာ့မလို႔လားလို႔ေမးခ်င္ပါတယ္။မလုပ္ခင္ဒီဆိုင္းနဲ႔ပံုၾကမ္းေလးျပည္သူေတြကို ခ်ျပပါအံုးျမင္ဘူးခ်င္လို႔ပါ။ ဥမင္လိႈင္ေခါင္းကားလမ္းကို၊ပင္လယ္ေရေအာက္ကိုျဖတ္ျပီးေဖါက္ထားေသာကားလမ္းမ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္မိမိသြားဖူးမွတ္တမ္းတင္ထားေသာဗီဒီယိုဖိုင္အတိုမ်ားမွ ျဖတ္ေတာက္ေဖၚျပလိုက္ပါတယ္။ |
No comments:
Post a Comment
wwwwnyinyi@gmail.com