![]() |
ေဟာင္ေကာင္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ |
ေဟာင္ေကာင္ျမန္မာတိုက္ရိုက္ေလေၾကာင္းလိုင္းပ်ံသန္းႏိုင္ဖို႔ႏွစ္ဖက္အာဏာပိုင္ေတြေဆြးေႏြးေနၾကတယ္ လို႔ဆိုပါတယ္။အဲဒီအတြက္လည္းေဟာင္ေကာင္ေလေၾကာင္းလိုင္းတာ၀န္ခံေတြကျပည္တြင္းမွာ လက္မွတ္ ေရာင္းခ်ဖို.
ေအးဂ်င့္ေတြရွာေဖြလွ်က္ရွိပါတယ္။
ဂ်ပန္နဲ႔ ေတာင္ကိုရီးယား
ခရီးစဥ္ေတြကတစ္ဆင့္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံကိုေျပးဆြဲတာအဆင္ေျပေပမဲ့ ေဟာင္ေကာင္
အျပန္ခရီးစဥ္အတြက္ခရီးသည္ရရွိမႈနည္းပါးခဲ့ပါတယ္။ႏို၀င္ဘာ၂၀၀၇ခုႏွစ္တုန္းက Hongkkong Express မွခရီးသည္၁၆၄ဦးဆန္.တဲ့ဘိုးအင္း၇၃၇-၈၀၀ေလယာဥ္မ်ားနဲ.တစ္ပတ္ကိုႏွစ္ၾကိမ္၄ လခန္.ေျပဆြဲခဲ့ဘူးေပမဲ့အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ရပ္နားခဲ့ရတာပါ။ျမန္မာေလေၾကာင္းလိုင္းMAI
ကလည္းေဟာင္ေကာင္ရန္ကုန္တိုက္ရိုက္ခရီးစဥ္မ်ားကိုေျပးဆြဲခဲ့ေပမဲ့ခရီးသည္နည္းပါးတဲ့အတြက္ပဲရပ္နား ခဲ့ရပါေသးတယ္။
ယခင္တိုက္ရိုက္ခရီးစဥ္မ်ားမရွိတုန္းကေတာ့ထိုင္းႏိုင္ငံဘန္ေကာက္ျမိဳ.ကိုခရီးစဥ္တစ္ေထာက္နားျပီးမွ သြားလာႏိုင္ၾကပါတယ္။
ေဟာင္ေကာင္ေလဆိပ္ဟာေလေၾကာင္းလိုင္းေပါင္း၉၀ေက်ာ္နဲ႔ကမာၻ႔ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၅၀ေက်ာ္ကိုေျပးဆြဲလွ်က္ရွိျပီးျပီးခဲ့တဲ့၂၀၁၀ခုႏွစ္မွာခရီးသည္ေပါင္းသန္း၅၀က်ာ္ကို လက္ခံႏိုင္ခဲ့တဲ့ေလဆိပ္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။အဲဒီလိုၾကီးမားတဲ့
ေလဆိပ္တစ္ခုက ျမန္မာျပည္ကို ဆင္းသက္ဖို. ခရီးသည္နည္းပါးတယ္။တာလည္းျမန္မာ့ခရီးသြားလုပ္ငန္းအတြက္ အားပ်က္စရာျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္ျပည္ဟာ
ဘယ္စံနဲ.ပဲတိုင္းတိုင္း အလြန္ပဲေနာက္က်ေနတဲ့ ပမာဏကို
ရင္ဆိုင္ေနရဆဲျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြႏ္ုပ္တို.ပါတီမွာေဟာင္ေကာင္
ေလေၾကာင္းလိုင္း တိုက္ရိုက္ပ်ံသန္းမႈကို ၾကိဳဆိုလိုက္ျပီး ရန္ကုန္ေလဆိပ္
ရဲ့ေလေၾကာင္းလိုင္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကိုတိုးျမွင့္ႏိုင္ဖို.လည္းျမန္မာအစိုးရကိုတိုက္တြန္းလိုက္ပါ တယ္။ျမန္မာျပည္မွာေလေၾကာင္းလိုင္းေတြအတြက္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြကအလြန္ပဲနည္းပါးလွပါ တယ္။ေလယာဥ္ေရးေပၚျပင္ဆင္ႏိုင္မႈ၊ေလယဥ္ဆီနဲ.အျခား စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ၀န္ေဆာင္မႈ၊ေလယာဥ္ခရီးသည္မ်ားအတြက္လိုအပ္ေသာ အစားအေသာက္မ်ားျဖည္.တင္းႏိုင္တဲ့
အစားအေသာက္၀န္ေဆာင္မႈ၊ ေလဆိပ္ တြင္း ခရီးသည္၀င္ထြက္မႈ ၊ေလဆိပ္မွျမိဳ.တြင္းသို.ခရီးသည္ပို.ေဆာင္မႈစသည္ျဖင့္ေတြကတိုးတက္မႈမ်ားစြာ
က်န္ေနတဲ့ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။
No comments:
Post a Comment
wwwwnyinyi@gmail.com